Hakkımda






Ben CANAN


Basın ve Yayın Teknolojileri mezunu aynı zamanda yazmayı ve araştırmayı çok seven bir kişiliğim. Tüm bloggerlar gibi kahve ve kitap vazgeçilmezim demiyeceğim, klasikleşen cümleleri ve hayat tarzlarını pek sevmem çünkü. Kahveyi de severim, çayı da severim, kitabı da severim, teknolojiyi de severim. Yani severim de severim. Zaten bu hayat sevilecek şeyler olduğunda ve bir şeyleri sevdiğinde güzeldir.


Neyse kısaca kendimden bahsedeyim. İstanbul da yaşıyorum ve string art sanatı ile ilgileniyorum. Aynı zamanda paramı da bu sanattan kazanıyorum. Bu sanat için, bir instagram sayfam var ve buradan kişiye özel siparişler alıp yapıyorum.

Makyaj yapmaktan çok makyaj malzemelerini seviyor, onlara karşı inanılmaz bir sempati duyuyorum. Defter ve kalemde bir tutkudur bende. Aşırı ailesine bağlı, aşırı evcimen ve kendisine değil, kedisine aşık bir kişiliğimdir. Hayat felsefem, önce hayvan sonra insan.

Blog sayfam aslında eskidir ama kişisel yazılarla doluydu ve pek güncellemiyordum. Fakat şimdi bomba gibi döndüm ve bloğumda herkesin dikkatini çekecek bir şeyler olduğuna inanıyorum. Bana ulaşmak, soru sormak, istediğiniz bir konu hakkında yazı yazmamı diler iseniz, sosyal medya adreslerim aşağıda yer alıyor.

instagram:  https://www.instagram.com/cananyl/
twitter: https://twitter.com/cananca__
gmail: cananyayla13@gmail.com

Yorumlar

  1. Merhaba yazınızı çok beğendim kısa zamanda büyüyeğe benziyorsunuz.Birbirimize destek olablirz ben sizi takibe aldım sizde beni alırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tabii ki destek şart :) Bende sizi takibe aldım. Her şey dilediğimiz gibi olur umarım.

      Sil
  2. Selam ^^ Blogunu takipteyim canim, bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
  3. Tanistigimiza cok sevindim💘

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel anlatmışsınız kendinizi :) Yeni yazılar bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Özünüzü qısa və net o qədər gözəl anlatmısınız ki. Blogunuz və yazılarınız davamlı olsun inşallah... ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederiim ❤️ Tabii kii

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Yeni yazılarda buluşmak üzere :))

    YanıtlaSil
  8. Yeni yazılarda görüşelim memnun oldum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende memnun oldum. Her daim görüşmek dileği ile :)

      Sil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. kedilere aşık bir insan kalp ben :) tanıştığımıza memnun oldum, takipteyim ben de beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun oldum. Takipteyim kedi sever :)

      Sil
  11. Tanıştığıma sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  12. Evet gerçekten bomba gibi bir dönüş olmuş. Çok keyifli de bir yazıydı, aşırı zevkle okudum. Sevgiler idilob.com

    YanıtlaSil
  13. seninle tanıştığım için çok memnun oldum tatlım..Umarım dönüşün daim olur

    YanıtlaSil
  14. Whatsaptaki listeye göre takibe almadıklarımı takibe alıyorum.Tabi ki sizi de takibe aldım :) Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Banada beklerim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakarya Deniz Kabuğu

Ruhunuza işleyecek dizi Hannibal