Pastel Kaş Maskarası


İlk kez kullandığım bir ürün olmasının yanı sıra, kaş maskarası da ilk defa kullandığım bir şey aslında. Hep kaş kalemi kullanan biri olarak mascara ile ilgili fikirlerimi söylemek isterim.

Pastel Eyebrow Mascara ile kaşlarınız daha dolgun bir görünüme sahip olabilir.  Kolayca şekil verip, kaşlarınızdaki boşlukları doldurabilirsiniz. Üstelik kullanım sonrası temizlemesi de basit. Yeni kullanmaya başladım ama yararını ve görsel olarak güzelliğini kısa sürede gördüğüm için hemen sizlerle paylaşmak istedim. Denemekte yarar olduğunu düşündüğüm ve bittiğinde muhtemelen tekrar alacağım bir ürün. Üstelik fiyatı da uygun. Ben gratisin indirim zamanı yaptığım alışverişten almıştım ve fiyatı 10 tl civarıydı. Sanırım indirimsiz fiyatı da 15-20 tl arası.

Kaşınıza, teninize uyabilecek rengi seçerseniz, kullanımından güzellikle yararlabileceğinizi düşünüyorum.  Benim tercihim, blonde 21 numara oldu.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakarya Deniz Kabuğu

Ruhunuza işleyecek dizi Hannibal