Garnier BB Krem



Her gün fondöten nereye kadar diyenlerin kremi Garnier BB Krem olmalı. Severek kullandığım ve kesinlikle bittikçe alacağım bir krem. 


Her zaman fondöten kullanmayı sevmiyorum ama kullanmadan da pek rahat edemiyorum. Bu yüzden BB Krem, tıpkı reklamlarda dediği gibi benim için mucizevi bir krem haline geldi. Daha önceden Lorealin BB Kremini kullanmıştım ama aynı etkiyi görememiştim. Bir de ufak bir tavsiye BB krem de bana göre hiçbir zaman koyu renk seçilmemeli. Bildiğim Kadarıyla da Garnier da iki ton renk var. Birisi açık, diğeri ise orta ton.

Ben bundan sonra günlük makyajım da alt baz olarak fondöten ya da pudraya pek yer vereceğimi sanmıyorum. Çok özel ve önemli bir gün olmadıkça tabii. Çünkü BB Krem üzerine hafif bir makyaj uygulayarak hem pürüzsüz hem de doğal bir görünüme sahip oluyorsunuz. Gün içerisinde hiç bir çatlama ve kuruma söz konusu değil. Benim kullandığım BB krem tipi, karma ve yağlı ciltler için olanı. Fakat daha sonra Garnierın sitesinden BB krem testi yaptıktan sonra bana önerdikleri normal ciltler için olan kremi oldu. Aslında cilt yapımın karma olduğunu biliyorum ama bir sonraki alımımda normal ciltler için olanı denemeyi düşünüyorum. İsterseniz sizde Garnier BB Krem almadan önce kendi sitesinden test yaparak karar verin. Linki aşağıda yer almaktadır.

http://bbkrem.garnier.com.tr/


Son olarak kokusunun da bir harika olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakarya Deniz Kabuğu

Ruhunuza işleyecek dizi Hannibal