Neutrogena Jel Temizleme Sütü, Makyaj Temizleme Suyu, Ve Canlandırıcı Günlük Peeling






Neutrogena Yüz Temizleme Sütünü ilk kez denedim ve inanılmaz memnun kaldım. Hem yüzde bıraktığı yumuşaklığı hem de kokusu insanı fazlasıyla hoşnut ediyor. Günde iki kez kullanılması önerilen bu ürünün kullanım talimatına çok fazla uyum göstermesem de yinede yararını fazlasıyla görüyorum. Direkt elle yüze uygulansa da ben her zaman pamuk yardımı ile cildime uygulama yapıyorum. İlk olarak dudağıma uyguluyorum daha sonra da yüzümde her yere yedirerek dört beş dakika masaj yaptıktan sonra yüzümü soğuk su ile yıkıyorum

Bu kadar basit bir uygulamayı günde iki kere düzenli bir şekilde yapabilirsek, üründen olumlu yanıt almamız da o kadar hızlanır.  Yüz temizleme sütünü aynı zamanda makyaj temizlemede de kullanabilirsiniz. Kullanım sırasında gözünüze kaçmamasına dikkat edin ve hassas ciltler kullanım sonrası herhangi bir kızarıklık halinde yüzünüzü bol su ile yıkayınız.



Dermatologlar tarafından da zaten önerilen markalar arasındadır. Bende bir ürünü hariç hemen hemen tüm ürünlerini severek kullanıyorum. Nemlendirici kremlerde de en çok tercih ettiğim bir markadır Neutrogena.


 Gelelim diğer ürüne yani Neutrogena Makyaj Temizleme suyuna... Az evvel yukarıda bahsettiğim bir ürünü hariç diğer ürünlerini severek kullanıyorum cümlesinde ki ''hariç'' bu ürün için geçerlidir. Daha evvel çok fazla makyaj temizleme suyu kullandım fakat Neutrogena nın kini ilk kez kullanmaya başladım. Açıkçası beklentimi hiçbir şekilde karşılamadı. Göz makyajını güzel temizleyemiyor ve kalıntılar bırakıyor. Göz makyajınızı bir ıslak mendille temizleyin daha iyi yani. Herkes aynı sonuçla mı karşılaşır bilmiyorum ama benim için bir daha tekrarı alınmayacak bir ürün.

Son olarak ise kısa bir şekilde Neutrogena Canlandırıcı Günlük Peeling hakkında yorum yapmak istiyorum. Dermatologlar tarafından test edilen, mavi iri taneleri olan mentollü bir peelingdir. Cildi derinlemesine temizliyor ve makyaj kalıntılarından arındırarak yüzünüze bir ferahlık veriyor. Cildi ferahlatmak ile birlikte aynı zamanda canlılıkta vermektedir. Fakat herkes mentollü ürünleri tercih etmeye, sevmeyebilir. Bunu da göz önünde bulundurmayı unutmayın lütfen. Kokusu ve ambalajı güzel. İster bir hafta boyunca her gün kullanın, isterseniz de haftada bir kere kullanın. Bence bu tamamen kişinin almış olduğu sonuca bağlı. Normal ve yağlı ciltler için kullanıma uygundur.







Aranızda bu üç ürünü kullananlarınız varsa fikirlerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Simdiye kadar hic bir urununden memnun kalmadim malesef, belkide yagli ciltler icin iyi cikartamiyorlardir bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
  2. Bilemedim ki şimdi ben genelde memnunum. Benimkisi karma cilt yapısı

    YanıtlaSil
  3. Benim cişdim de karma cilt memnun kalabilirim. temizleme suyu hariç tabii ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakarya Deniz Kabuğu

Ruhunuza işleyecek dizi Hannibal