Yaralanmalar için sprey

Herkese merhaba ✋🏻 Size çokça faydasını gördüğüm bir üründen bahsetmek istiyorum. İsmi Altapharma özelliği ise yara spreyi. 
Küçük yaralanmalar, yanıklar, kesik ve sürtünme sonucu oluşan yaralar her an başımıza gelebilir. Ben bu spreyi daha çok evimde kedi beslediğim için almıştım. Haliyle bazen oyunun dozajını kaçırdığımda kediciğimin tırnaklarına maruz kalabiliyorum. Hal böyle olunca da el veya vücudun başka noktalarında oluşan yaralanmalar söz konusu olabiliyor.

Bu sprey sayesinde de hem oluşan çizik acısından hem de görünümünden kısa sürede kurtulabiliyorum. Her türlü yarada kullanabilirsiniz. Kanamayı azaltma özelliği de mevcut. Hemen kullanıldığı sürece yara izi oluşumunu da engelliyor.

Açıkçası günlük hayatımızda başımıza ne geleceğini bilmediğimiz için bu tarz ürünlere ihtiyaç var. Her eve lazım desem yeridir. Ben bu ürünü rossmann da keşfetmiştim. Fiyatını hatırlamıyorum maalesef. Umarım sizler de faydasını görürsünüz. 

Yorumlar

  1. Bizim evede mutlaka gerekiyor bundan💘

    YanıtlaSil
  2. Özellikleri bakımından gayet güzel bir sprey iş.Listeme ekliyorum. Teşekkürler Canancım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydası olduysa ne mutlu bana ☺️

      Sil
    2. Kesinlikle faydalı oldu. Denemeye değer❤️

      Sil
  3. Böyle şeyler filmlerde var sanırdım: )

    YanıtlaSil
  4. Tam ihtiyacım olan ürün, bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Bebek ve cocuklar icin uygun mu acaba, uygunsa alinmali 😅

    YanıtlaSil
  6. Bende alim bundan mutfakta kızartma yaparken lazım olucak bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dün tost makinesinde parmağımı yaktım ve imdadıma bu sprey yetişti. Bir fısla acımdan kurtuldum. 😃

      Sil
  7. Rossmann ürünlerini çok seviyorum 😊

    YanıtlaSil
  8. Rossman ürünleri genelde iyi oluyor paylaşım için teşekkür ediyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hem güzel oluyor hem de kapsamlı ürünler bulunuyor. 👍🏻

      Sil
  9. Aaa ilk defa duyuyorum böyle bi sprey 😱 en kisa zamanda gidip alcam tam da ihtiyacım olan şey valla Sakar olunca insan :( paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😃😃 Ne demek canım umarım faydasını görürsün

      Sil
  10. Rossman işte yaa hee kategoride birçok ürün var bende özellikle temizlik ürünlerine bayılıyorum bunu hiç görmedim birdahaki gidisimde bakarım eylül biraz buyuyunce almak lazım boyke birsey aslında 😊 teşekkür ederimm paylaşım için 💜

    YanıtlaSil
  11. güzel bir ürünmüş, evde bulundurmak lazım 😊

    YanıtlaSil
  12. Lr markasının da vardı,çok işe yarayan ürünler kesinlikle. :)

    YanıtlaSil
  13. Tost makinası kazası için çok geçmiş olsun, bende de kedi var (Bücürük ismi), ve bazen fena tırmıklıyor:)))artık alıştım ama çok acırsa bant yapıştırıyordum:))Çok teşekkürler faydalı bir şey.

    YanıtlaSil
  14. ben lr nin kini kullandım.Bu üründe güzelmiş ama tavsiyen için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Bizim eve kesin şart bundan malum Masal kızın yaramazlıkları benim sakarlıklarım derken almalıyım kesin teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten çok iyiymiş. Bir an Lr sandım,bakayım ben buna..

    YanıtlaSil
  17. Skatrizan özelliğe sahip galiba.Ama lokal anestezik etkisi de var sanirim.:) Benimde bebisim daha cok düscek banada lazim.Tesekkr ederim canm bilgilendirdigin icin.Memnun oldm.tanistigma da 💕😄

    YanıtlaSil
  18. aa tam bizlikmiş bizde de kedi var ve malum çizikler :))

    YanıtlaSil
  19. Merhaba canan

    hemen takibe aldım ben de. bu spreyi de çok merak ediyordum. Rossmanna bir gidişimde bakayım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakarya Deniz Kabuğu

Ruhunuza işleyecek dizi Hannibal